Historie pandaplánu

Na podzim roku 2009 jsem se spolu se svou ženou vracel z krátkého zájezdu do Paříže. Když autobus zastavil v Rozvadově, aby se účastníci nalokali mléka a nacpali strdím, uviděl jsem z okna starého VW brouka, za nímž byla připřažena neobvyklá, zaoblená bedna, v jejíchž útrobách jsem zahlédl svůdně rozloženou mladou dámu. To důchodce pochopitelně nadchlo, takže ruče vyrazil za majitelem. Byl jím mladý muž z Teplic, který se právě vracel z Provence, kde byl s onou mladou dámou absolvoval svatební cestu. V horách se přitom pohyboval i čtyřicítkou, ale brouk, vyrobený v Mexiku, šťastně dojel.

Mládenec dychtivému penzistovi napsal link na diskusní fórum mikenchell.com s tím, že "je tam všechno".

Není tam všechno, ale je toho tam opravdu hodně. Probíral jsem se dva měsíce různými konstrukcemi, hledal optimální řešení. Vybral jsem nejlehčí konstrukci a profil, který se mi líbil.  V srpnu 2010 jsem začal přívěs stavět, v listopadu jsem na něj dostal technický průkaz. Na jaře 2011 jsem nahradil provizorní dveře novými, které jsem si vlastnoručně vyrobil. K tomu, abych mohl vyrazit do milované Francie, scházelo pár drobností - na Velký pátek jsem si ale v maďarských horách (!) zlomil kůstku ovládající malíček na pravé noze, takže vysněný vandr se odložil.

Na jaře 2012 jsem provedl před cestou do Francie dost podstatné úpravy. Současný stav přívěsu vidíte zde.