Informace o provozovateli

Provozovatelem této stránky je pětašedesátiletý klient Českého úřadu sociálního zabezpečení Milan Daniel žijící spolu se svou ženou na dohled od královského města Chrudimi. Živil se v životě všelijak, za bolševika pošťuchoval republiku, takže se mu po návratu z Nápravně výchovného ústavu (česky kriminálu) velmi hodilo, že od útlého dětství běhal po zámečnické a kovářské dílně svého dědečka.

Vyučen soustružníkem a zámečníkem, řídil krátce po převratu okresní noviny a poté se stal profesionálním občanským aktivistou. Založil občanské sdružení Most pro lidská práva, které se věnuje pomoci cizincům, mezitím přestavěl zahradní domek na rekreační a jelikož neumřel, žije v něm dodnes se svou ženou Jaruškou, kocourem Cecilem Francouzovičem Čičurinem a králičím drsnosrstým jezevčíkem Ben ben Dou, Benánkem řečeným.

A protože ho pálí dobré bydlo, šilhá, kam by se vydal. Maje ženu, která odmítá spát romanticky pod stanem mezi mravenci, usoudil, že nejlepším řešením bude minihotel na kolečkách.

Tak se zrodila myšlenka postavit pandaplán.

 

Pro zájemce o stavbu

Pro případné zájemce o stavbu několik doporučení:

- konstrukci přívěsu přizpůsobte nejen svým potřebám, ale i motoru svého vozu.

- pořádně si rozmyslete, jak budete přívěs používat. Já jsem trochu podlehl kouzlu čistého elipsovitého tvaru, jeho užitná hodnota však není ideální a dnes bych možná volil trochu jiné řešení.

- počítejte s tím, že vám STK nepovolí rychlost větší než 80 km/hod. Mnou použitá náprava je sice otypována na 100 km/hod., ale pro schválení přívěsu na tuto rychlost bych musel absolvovat dost drahé jízdní zkoušky.

 

Máte-li o stavbu minipřívěsu opravdu vážný zájem, napište nejlépe na mou e-mailovou adresu. Nejsem expert, ale rád pomohu, případně nasměruji.

Budu moc rád, ozvou-li se případně i majitelé jiných podobných samodomo vozítek. Rád jejich produkty zařadím do fotogalerie a třeba někdy uděláme i nějaký ten sraz.