Informace o provozovateli

Provozovatelem této stránky je klient Českého úřadu sociálního zabezpečení Milan Daniel žijící spolu se svou ženou na dohled od královského města Chrudimi. Živil se v životě všelijak, za bolševika pošťuchoval republiku, takže se mu po návratu z Nápravně výchovného ústavu (česky kriminálu) velmi hodilo, že od útlého dětství běhal po zámečnické a kovářské dílně svého dědečka.

Vyučen soustružníkem a zámečníkem, řídil krátce po převratu okresní noviny a poté se věnoval sociální práci v různých projektech. Kromě toho publikoval stovky komentářů  v denících skupiny VLP, Lidových a Hospodářských novinách, Právu, na Britských listech a v poslední době v časopisu Argument.

Mezitím přestavěl zahradní domek na rekreační a jelikož neumřel, žije v něm dodnes se svou ženou Jaruškou, střídajícími se kočkami a králičím drsnosrstým jezevčíkem Ben ben Dou, Benánkem řečeným. Dožil se tří pravnoučat, z nichž ta první dvě jsou kluci jako buci.

A protože ho pálí dobré bydlo, šilhá, kam by se vydal. Maje ženu, která odmítá spát romanticky pod stanem mezi mravenci (což nechápe!), usoudil, že nejlepším řešením bude minihotel na kolečkách.

Tak se zrodila myšlenka postavit pandaplán.

Ten, jak se dále dočtete, skončil po letech v jiných rukou, ale touha po cestování pradědečka neopustila, byť ji realizuje na elektrokole. Pokud by to snad někoho z návštěvníků těchto stránek oslovilo a měl pocit, že potřebuje ke svobodě pohyb, je nenáročný, nechce jezdit sám a chtěl by se nezávazně k nějakému výpadu za hranice všedních dnů (i státní) připojit, nechať se ozve, pan provozovatel bude potěšen.

 

Pro zájemce o stavbu

Pro případné zájemce o stavbu několik doporučení:

- konstrukci přívěsu přizpůsobte nejen svým potřebám, ale i motoru svého vozu.

- pořádně si rozmyslete, jak budete přívěs používat. Já jsem trochu podlehl kouzlu čistého elipsovitého tvaru, jeho užitná hodnota však není ideální a dnes bych možná volil trochu jiné řešení.

- počítejte s tím, že vám STK nepovolí rychlost větší než 80 km/hod. Mnou použitá náprava je sice otypována na 100 km/hod., ale pro schválení přívěsu na tuto rychlost bych musel absolvovat dost drahé jízdní zkoušky.

 

Máte-li o stavbu minipřívěsu opravdu vážný zájem, napište nejlépe na mou e-mailovou adresu. Nejsem expert, ale rád pomohu, případně nasměruji.

Budu moc rád, ozvou-li se případně i majitelé jiných podobných samodomo vozítek. Rád jejich produkty zařadím do fotogalerie a třeba někdy uděláme i nějaký ten sraz.